Kaikki alkaa asiakaspalvelusta

Olipa kyseessä sitten uudisrakennuksen oviliikenteen suunnittelu, pakkasessa temppuilevan oven pikahuolto, määräaikaishuolto tai korjaus varaosineen, järjestyy asia ottamalla yhteyttä palvelumyyntiin tai asiakaspalveluun.

Mesvac asiakaspalvelua

Christel Stjernberg, Ville Lindholm ja Kari Tannijärvi

Palvelumyynnin projektipäällikkö Ville Lindholm kuvailee olevansa yhteyshenkilö asiakkaan ja Mesvacin organisaation välissä.
– Tieto kulkee kauttani oikeille henkilöille asiakasyrityksessä ja vastavuoroisesti asiakkaalta meille päin oikeaan osoitteeseen, Lindholm kiteyttää.
-Suuret asiakkaat ovat vaativia ja arvostavat ennen kaikkea Mesvacin valtakunnallisen huollon tietotaitoa. Oviaukkojen liikenne on oleellista ydinliiketoiminnan joustavuudelle toimialasta riippumatta. Käyttökatkojen minimointi, oviratkaisujen turvallisuus ja energiatehokkuus ovat asioita, joita arvostetaan.
Lindholm pitää kaikki linkit käsissään, kun esimerkiksi valtakunnallisen asiakkaan toimipisteiden oviratkaisujen nykykunto arvioidaan, annetaan korjausehdotuksia kustannuslaskelmineen tai tarjouksia uusista tuotteista.

Ennakoivan huollon valmentaja, yhdeksän vuotta Mesvacilla työskennellyt Kari Tannijärvi on tyytyväinen uuteen pestiinsä.
– Valmennan Mesvacin huoltomiehiä, työnjohtoa ja muuta henkilökuntaa yhtenäiseen tapaan toimia. Varmistan, että asiakasrajapinnassa työskentelevillä henkilöillä on käytettävissä riittävän laajat tiedot ja taidot, sekä osaaminen erityyppisissä huollon tehtävissä.
Mesvac huollon erikoisosaaminen näkyy hyvin esimerkiksi vieraiden laitemerkkien huoltamisessa ja korjaamisessa, ja tähän Tannijärvi kiinnittää myös huomiota valmennuksissa. Tannijärven uusi tehtävä tekee Mesvacista edelläkävijän sisäisessä koulutuksessa.

HelpDesk palvelee 24 h vuorokaudessa
– Syksy ja talvi ovat meillä HelpDeskissä kiireisintä aikaa, sillä kylmänä vuodenaikana ovissa ei saa olla käyttökatkoja, sanoo tiiminvetäjä Christel Stjernberg. 
HelpDeskn tiimin palvelunumero päivtystää arkisin kello 7.00-16.00. Lisäksi asiakkaita palvelevat sopimuspalveluiden hoitajat. Tyypillisesti asiakas soittaa HelpDeskiin, jos oven toiminnassa on häiriö tai tarvitaan muuten pikaista huoltoa.
-Katson karttasovelluksestani lähimmän huoltomiehen tiedot ja otan häneen yhteyttä. Yleensä samme huollon onnistumaan jo saman päivän aikana. Ovi saadaan kuntoon, olipa syynä sitten vaikkapa valokennon päälle kuivumaan unohtunut lapanen, Stjernberg hymyilee.
HelpDesk-numero palvelee Mesvacin asiakkaita ympäri vuorokauden. Tiimin päivystysaikojen ulkopuolella puhelut ohjautuvat vuorossa oleville päivystäjille. 

Mesvac-huolto >>  

Mesvac-palvelupaketit >>